Po kiego czorta Ci SuperKid? ;)

czerwiec 23, 2011 | Opublikowany przez Jolanta Gajda w Rodzice i dziecko

Zakończył się kolejny rok szkolny i jest to dobra okazja do zrobienia pewnych podsumowań. Czasami jestem pytana o to, jak często dodajemy w serwisie coś nowego, albo czy starczy nam pomysłów na tworzenie kolejnych materiałów (to pierwsze pytanie zadają zwykle nowi użytkownicy, a to drugie – znajomi 🙂 ). Oba pytania wywołują leciutki uśmiech na mojej twarzy, bo przecież SuperKid to swoista fabryka, która stale pracuje na pełnych obrotach – codziennie są tworzone nowe materiały, a pomysłów jest tyle, że ciągle mamy długie listy zadań do realizacji.

Co więc działo się w roku szkolnym 2010/2011?

Jak zwykle wprowadziliśmy wiele nowości – część z nich to wynik sugestii użytkowników, a część – nasza własna inicjatywa. Zapoczątkowaliśmy dział Logopedii, a w nim wiele artykułów, arkuszy ćwiczeń i wierszyków do ćwiczenia poprawnej wymowy. Znacząco rozbudowaliśmy dział gier i ćwiczeń online, dodając grę „Wisielec” (ponad 30 tematów), Grę logiczną (wersje dla przedszkolaków i dla uczniów), układanki przesuwne, uzupełniliśmy także o nowe tematy memorki online i wykreślanki online.

Wśród zupełnych nowości dla przedszkolaków w tym roku pojawiło się wiele nowych typów łamigłówek i ćwiczeń: Rysowanie oburącz, Znajdź ten sam, Kolorowanki literkowo-cyferkowe, Właściwy ślad, Labirynty, Zbiory. Oprócz tego kontynuowaliśmy oczywiście wszystkie dotychczasowe projekty – samych kart pracy dla przedszkolaków powstało 90 (zestawy od 10 do 18). Do tego nowe książeczki i memorki do wydruku, łamigłówki tematyczne, a także ćwiczenia takie jak historyjki obrazkowe, znajdź 10 różnic, ciągi logiczne, szlaczki itd.

Kolorowanki w naszym serwisie to już naprawdę trudno zliczyć :).  Z bardzo ciekawych tematów pojawiły się Miasta Polski (12), Stroje ludowe (18), Kraje europejskie (18) i wiele, wiele innych. W sumie mamy już 64 zestawy tematyczne dla dzieci w wieku 5-8 lat i 16 zestawów dla dzieci młodszych. Liczba naszych kolorowanek wkrótce przekroczy magiczną liczbę tysiąca 🙂

Z tegorocznych nowości dla dzieci młodszych najbardziej dumni jesteśmy z działu Wycinanki. Powstał dopiero w tym roku szkolnym, a jest już tam naprawdę duży wybór ćwiczeń: kolorowe szablony do wycinania, postacie do teatrzyków kukiełkowych, makiety, układanki z figur geometrycznych, ubieranki. Jest w czym wybierać :). Wszystkie te sekcje będziemy oczywiście nadal uzupełniać o nowe ćwiczenia.

Nie zapomnieliśmy o dzieciach szkolnych – również i dla nich było sporo nowości. Stworzyliśmy nowe sekcje na naukę pisania wypracowań (Pisanie z… przyjemnością) oraz naukę czytania ze zrozumieniem. Do celów nauki czytania ze zrozumieniem stworzyliśmy też całą serię kofenkowych teścików. Z matematyki, oprócz wielu arkuszy ćwiczeń i zadań – tak bardzo lubianych przez małych użytkowników SuperKida – zaczęliśmy też tworzyć wielopoziomowe kolorowanki matematyczne , gdzie duże zróżnicowanie poziomów trudności pozwala wykorzystać tę samą kolorowankę w grupie dzieci o różnych umiejętnościach. Ponadto powstało 120 nowych kart pracy (zestawy od 26 do 37), mnóstwo ćwiczeń i łamigłówek w dziale Wielcy Ludzie (opracowaliśmy szczegółowo dziewięć znanych postaci), przygotowaliśmy także opracowania 13-stu nowych haseł do Słowniczka Emocji i Postaw. Poszerzaliśmy znacząco dział Ortografia, dodając nowe wierszyki i ćwiczenia.

Jednak chyba największym hitem tego roku szkolnego było zapoczątkowanie w styczniu sekcji Temat tygodnia, w którym przygotowywaliśmy łamigłówki dla dzieci na przeróżne tematy. Dla dzieci szkolnych powstało ich łącznie około 130. Nie ukrywam, że podczas tworzenia łamigłówek do działu Wielcy Ludzie i do działów z zakresu Tematu Tygodnia, nasze mózgi dymią jak prawdziwe lokomotywy i czasem się boję, czy nie dojdzie do przegrzania :D.

Mogłabym tak jeszcze trochę powymieniać, ale wpis robi się przydługawy, więc  dam sobie spokój. Nasi stali użytkownicy na pewno mają jako taką orientację w tych wszystkich nowościach, szczególnie jeśli prenumerują nasz cotygodniowy biuletyn z nowościami. Wiele powie Ci również Sugester (zakładka na prawej krawędzi ekranu w serwisie), gdzie można w każdej chwili zajrzeć – zrealizowaliśmy dotąd ok. 180 spraw zgłoszonych lub zaproponowanych przez użytkowników. A także wiele innych sugestii zgłoszonych mailem.

Tak wygląda podsumowanie ostatniego roku szkolnego. Jednak – jak wiadomo – nie robimy tego wszystkiego tylko po to, żeby realizować się twórczo (choć to też jest przyjemne ;)), ale po to, by dzieci miały z tego konkretny pożytek.

Dlatego mam do Ciebie prośbę.

Napisz, proszę,  w komentarzu, jak wykorzystujesz SuperKid. W czym Ci pomógł? Które ćwiczenia Twoje dzieci lubią szczególnie? Które materiały sprawiły, że Twoje dziecko zainteresowało się czymś? Poprawiło wyniki? Poradziło sobie z trudnościami? Na nowości z których sekcji czekasz najbardziej niecierpliwie? Może chciałbyś się podzielić jakąś ciekawą historią lub anegdotą na temat użytkowania SuperKid w Twoim domu, przedszkolu lub szkole?

To wszystko będą dla nas bardzo ważne informacje zwrotne. Przy takiej ilości działów i materiałów, nie jesteśmy w stanie rozwijać ich wszystkich równomiernie. Chcielibyśmy więc skoncentrować się szczególnie na tworzeniu tych materiałów, które są najbardziej pomocne i przydatne. Dzięki temu, że podzielisz się z nami swoim doświadczeniem, będziemy wiedzieć, na czym skupić się w przyszłym roku szkolnym i co rozwijać dalej „pełną parą”.

Wracam więc do tytułowego pytania: Po kiego czorta Ci SuperKid? – i zapraszam do zostawienia swojego komentarza 🙂

Możesz śledzić komentarze dodawane do postu przez RSS 2.0 Możesz zostawić komentarz, lub trackback.

Komentarzy (72)

  • Anna pisze:

    Jestem nauczycielką w klasach 1-3, więc materiały, które oferuje Superkid wykorzystywałam na lekcjach oraz zajęciach pozalekcyjnych jako uatrakcyjnienie. Miałam w klasie dzieci zdolne, którym kserowałam zadania dodatkowe, ale miałam też dwoje dzieci z upośledzeniem, które wymagały znacznie prostszych zadań i takie zadania tutaj właśnie często wyszukiwałam. Superkid bardzo pomógł mi uatrakcyjnić kółko ortograficzne. Dzieci bardzo lubiły kolorowanki ortograficzne, ale nie tylko. Jeśli miałabym coś zasugerować na przyszłość dla siebie, to poproszę o więcej wszelkiego rodzaju kolorowanek (ortograficznych, matematycznych itp.) na różnych poziomach. Chętnie skorzystałabym też z wycinanek do sklejania (składania), ale nie kolorowych tylko czarno-białych ( do pokolorowania), które można kserować. Bardzo dziękuję za wszystkie materiały. Mam nadzieję, że w nowym roku szkolnym będą one równie przydatne i ciekawe.

    Odpowiedź Redakcji:
    Kolorowanki ortograficzne i matematyczne (także gramatyczno-leksykalne) – jak najbardziej będziemy tworzyć kolejne, nowe motywy. Cieszę się, że się spodobały. Co do wycinanek – przygotujemy szablony do wycinania również w wersji biało-czarnej. Myślę, że będą gotowe w październiku. Następne arkusze będziemy już tworzyć – podobnie jak postacie do teatrzyku – w obu wersjach: biało-czarnej i kolorowej. Jeśli jest takie zapotrzebowanie, to nie ma żadnego problemu, będziemy zamieszczać obie wersje. Pozdrawiamy i dziękujemy za komentarz 🙂

  • Kalina pisze:

    Twoja strona z materiałami jest bardzo bogata w różne zadania i ćwiczenia , a one na dodatek są bardzo ciekawe , rozwijające umiejętności dzieci . Moi uczniowie tak się już nauczyli , że dwa razy w tygodniu wykonują zadania SuperKid , no a jak by ich nie było od razu się upominają . Dlatego zawsze miałam coś w zapasie w moim biurku . Matematyczne zadania pomogły w nauczeniu tabliczki mnożenia i dzielenia, w innych rachunkowych działaniach , rozwijały logiczne myślenie . Każdy czwartek rozpoczynając zajęcia w kręgu czytaliśmy i omawialiśmy bajki , potem były czynności manualne – kolorowanki …
    Bardzo ciekawe były ćwiczenia gramatyczne . Twoja strona to jak tęcza – można było skakać z jednej barwy na drugą . Teraz mam wakacje , ale nie będę próżnować , przygotuję sobie karty na nowy rok . We wrześniu uczniowie będą je wypełniać na Zielonej Szkole . Pozdrawiam i czekam na nowe propozycje .

  • Katarzyna pisze:

    Jestem pedagogiem specjalnym, na co dzień pracuję z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych zarówno w szkole jak i poradni psychologiczno-pedagogicznej. Wasze materiały bardzo ułatwiały mi pracę, sprawiały, że zajęcia były ciekawe i interesujące dla dzieci. Szczególnie podobały mi się ćwiczenia ortograficzne,np.kolorowanki. Wykorzystywałam je także w pracy z własnymi dziećmi. Jestem bardzo zadowolona z Waszego serwisu i liczę na dalszą współpracę.

  • Kasia pisze:

    Historyjki obrazkowe cieszyły się wśród moich dzieci powodzeniem, nie mówiąc już o kolorowankach, które wykorzystywały w różny sposób : oczywiście kolorowały, wycinały , tworzyły ciekawe obrazki,opowiadały co na nich się znajduje…itd. Karty pracy pozwalały mi na utrwalenie poznanych przez dzieci zagadnień, sprawności. Wiadomości z zakresu psychologii, pedagogiki czy logopedii zamieszczałam w kąciku dla rodziców. Sposób rozmieszczenia treści w SuperKidzie jest czytelny . W prosty sposób można odszukać odpowiednie materiały.Lubię tu zaglądać s bo zawsze znajdę coś dla siebie i dzieci. Życzę jak najwięcej ciekawych pomysłów i do zobaczenia po wakacjach.

  • Karolina pisze:

    SuperKid.pl, to moim zdaniem świetna strona nie tylko ze względu na walory edukacyjne zamieszczanych ćwiczeń, ale również na walory terapeutyczne. Wiele zawartych tutaj zadań pozwala na doskonalenie funkcji percepcyjnych i zgłębianie wiedzy ogólnej. Ćwiczenia on-line to bardzo dobry pomysł na spędzenie czasu w sposób ciekawy, zarówno dla dziecka i rodzica. Większość pociech bardzo lubi spędzać czas przed komputerem, warto więc wykorzystać to zamiłowanie do nawiązywanie lepszych relacji z dzieckiem i zwiększania jego zakresu wiedzy. Niektóre z zadań i tekstów mogą posłużyć jako rozbudzające zainteresowania u młodego poszukiwacza życiowych pasji. Strona godna pochwał i polecenie wszystkim, którzy nie chcą aby ich dziecko się nudziło i spędzało czas przed komputerem w sposób niekontrolowany. Życzę wszystkim użytkownikom portalu niebanalnych wakacyjnych wojaży i udanego wypoczynku 🙂

  • Bernadetta pisze:

    Po kiego czorta pytacie:-) a powód jest z pozoru banalny, ale dla mnie i moich trzech synków nad wyraz ważny. Pierwszy jako jeden z nielicznych sześciolatków skończył właśnie klasę I – hura! ale wierzcie mi to była przeprawa przez męki – dziecko bardzo zdolne, mądre i inteligentne ale jak go usadzić na pupie żeby chciał się uczyć? … oczywiście z SuperKid:-) i dało się, za to dzięki. Drugi wnet skończy 4 lata i czas zacząć poważnie myśleć o rozwijaniu jego zdolności manualnych i pogłebianiu wiedzy i kto mi w tym pomoże oczywiście SuperKid! Wszystkiego mam tu bez liku:-) A najmłodszy, który ma 1,5 roku też skorzysta dotrzymując towarzystwa braciom w czasie nauko-zabawy, a niech i on „ćwiczy” umysł i rączki:-) Korzystamy z wszystkiego co się nawinie … jeszcze tylko brakuje nam nauki gry w szachy, które pasjonują mojego sześciolatka:-) Pozdrawiamy gorąco i cierpliwie czekamy na „nowinki”:-)aaa tylko nie „przetopcie” mózgów w czasie wakacji przy wytężonej pracy…:-)

  • danusia pisze:

    SuperKid jest super!Korzystam dość często z Waszej strony. Tutaj znajduję wiele ciekawych ćwiczeń do pracy z moimi dziećmi.Lubię ortografię, matematyczne karty pracy, wiersze i opowiadania. Ostatnio wykorzystałam bajkę „Lato”i kolorowanki o polnych kwiatach(chronionych i trujących). Wysłałam dzieci na wakację bogate w wiedzę. Z pewnością będą rozważne, pozdrawiam, Danusia.

  • Izabela pisze:

    Po kiego czorta mi Superkid?
    Ile mam czasu lub miejsca? Starczy mi? Czy lepiej odrazu:
    1-zamiast tworzyś samej ściągam szybko z Superkid i robię następną rzecz, dzięki czemu mogę wcześniej iść spać
    2 – umysł śpi kiedy ściągam a pomoce mam. jedyne co muszę zrobić to zalogować się na Superkid.
    3 – Jakiego tylko typu pojawią się problemy w zespole dziecięcym zawsze mam prosty adres do znalezienia pomocy http://www.superkid.pl
    4- zawsze mam czym zaimponować rodzicom
    5 – jeżdże rocznie ok 100tyś km i zawsze mam coś dla dzieci do zajęcia się w czasie drogi. A dzieci nie są najleniwsze bo już-7-latek zdał do 3 klasy szkoły muzycznej i gra na 2 instrumentach a 3 letnia Madam tańczy ale kolorowanki, wycinanki, makiety, karty pracy zawsze są interesujące w czasie wyjazdu.
    6- na każdą okazję mam dla swego już szkolniaka – od września- coś do przeczytania, nawet podczas podróży,
    7 – bogactwo dziedzin jest tak wielkie jak bym chciała policzyć kwiaty na łące a ja wolę pospacerować po łące, więc ściągam i znajduję czas choć raz w tygodniu na spacer ze swymi pociechami
    8 – jeśli coś mnie gnębi – mam przyjaciela a raczej przyjaciół i do nich zwracam się z prośbą np podejrzenie o padaczkę
    9 – czyli, szóstka oszóstka synek polubił pracę z komputerem czego nie było przed wykupem abonamentu Superkid
    10 – wielu znajomym poleciłam i są szczęśliwi i mi dziękują za podpowiedź
    11 – chłopiec, który nie uczył się angielskiego a dotarł do mnie w grudniu gdzie mamy angielski zaliczył angielski dzięki pracy z Superkid
    12 – co tam trzecioklasista a moja 3 letnia dama też śpiewa angielski alfabet i nie da przełaczyć kiedy chcemy z synkiem przerobić następny temat z angielskiego
    13 – najszczęśliwszy numer bo córeczka może do granic nieskończoności rysować jedną kolorowankę np drukuj 10 kopii, słuchać przez tydzień jednej piosenki itd
    JEDYNYM GRZECHEM JAKI DOPATRZYŁAM SIĘ W SUPERKID TO TO, ŻE SZYBKO WCIĄGA ALE POZYTYWNIE I TAK NIECH ZOSTANIE.

    A jeśli mogę prosić – bo nie znalazłam – to szablony kształtów liści pospolitych drzew w połączeniu z owocami i np kształtem drzewa z jednoczesnym podpisem by dziecko mogło odnajdywać w czasie spaceru nawet gdy nie zna liścia z nazwy. tropy zwierząt też są przydatne. A może kolejna książeczka powstanie?
    Dziękuję i pozdrawiam Izabela

    Odpowiedź Redakcji:
    Jeśli chodzi o liście i owoce drzew, mamy częściowo ten temat opracowany tutaj:
    Kolorowanki – Las i park
    Tropy zwierząt zapiszemy na liście zadań do realizacji 🙂

  • ewa pisze:

    Serdecznie dziękuję za umieszczane materiały. Są one skarbnicą każdego nauczyciela. Wykorzystać można dosłownie wszystko. Kolorowanki miast bardzo pomogły dzieciom, które same nie mają zdolności plastycznych a chciały wziąć udział w tworzeniu filmu o Polsce. Układanki z figur stały się inspiracją dla dzieci do wykonania samodzielnej układanki a zamieszczane karty pracy utrwalały a czasami sprawdzały ich wiedzę. Bardzo dziękuję!

  • Bozena pisze:

    Witajcie, prowadze kolko jezyka polskiego przy szkole niemieckiej i nie wyobrazcie nawet sobie jaka frajde maja moi podopieczni gdy zmagaja sie z kopiowanymi z Superkid kartami pracy. Ta strona jest wspaniala, poniewaz mozna dowolnie dla poszczegolnych dzieci dobierac materialy. Swobodna i bezstresowa nauka jezyka to jest to, moje dzieci znaja juz rysowanie oburacz i domagaja sie ciagle nowych wzorow, bardzo lubia pisac po sladzie. Po prostu moje dzieciaki sa zachwycone wszystkim co im proponuje, bawimy sie w wyliczanki gdy idziemy do domu, domino liczbowe dla utrwalania nazw liczb i wspaniale karty pracy na temat obrzedow i zwyczajow swiatecznych, ktore mieszkajac za granicami Polski okazuje sie, ze sa nadal pielegnowane. Wszystkie materialy spelniaja w 100 procentach swoje perzeznaczenie i kto raz zaczal z nimi pracowac ten wierzcie mi nigdy tego nie zaprzestanie.Pozdrawiam Bozena.

  • Anna pisze:

    Po kiego czorta SuperKid? Odpowiedź jest tylko jedna – bo nie ma bardziej wszechstronnej, atrakcyjnej i fachowej strony od Waszej. SuperKid uwielbiają moje dzieci a ja już nie potrafię bez Was żyć :)Chyba jesteśmy już od SuperKid UZALEŻNIENI 🙂

  • Joanna pisze:

    Serdecznie dziękuję moderatorom strony za całoroczną pracę. Wprowadziliście Państwo bardzo wartościowy materiał, który sprawia, że nawet „oporni na naukę” rozwijają się zaskakująco szybko. Mam dwójkę Dzieciaków, które kolejny rok korzystały z Superkid. Córka jest prymuską z matematyki i ortografii w szkole. Początkowo miała problemy z pisaniem. Podsunęłam Jej parę ćwiczeń i „ruszyła z kopyta”. Synek nie lubi siedzieć w miejscu, wszędzie Go pełno, ale kiedy siądzie do ćwiczeń, to „jakby go nie było”. Mruczy sobie coś pod nosem i rozwiązuje zadania, koloruje, rysuje szlaczki. Bardzo lubimy siedzieć w kuchni przy stole i organizować „zabawy plastyczne”. Dzieci są bardzo twórcze i wystarczy podsunąć im materiały, a już biegną po nożyczki, ścinki, farby, filc, bibułkę i popołudnie umyka niezauważalnie…. Wciągają nawet Tatę – komputerowca. Przy okazji jest czas, by pogadać, pożartować. Opowiadania zostawiamy sobie na wieczór przed snem. Dzieci dopominają się o wieczorne czytanie. Przy okazji poruszamy wiele tematów, które nie przyszłyby mi do głowy, gdyby nie czytane teksty. Przy okazji zaśmiewamy się do łez czytając o Korze czy Kofenku.
    Ponieważ Dzieci bardzo szybko dorastają – proszę o więcej ćwiczeń dla starszych dzieci, a właściwie już nastolatków. Wiem, ze to serwis dla Dzieci, ale nie chcemy się z nim rozstawać…

  • Agata pisze:

    Strona SuperKid to konkretne zestawienie pomocy dydaktycznych, wszystko co potrzebne do pracy na lekcji, czy to zajęciach wyrównawczych, czy z uczniami ze specjalnymi potrzebami. wasza strona ułatwia po prostu pracę. szukanie w internecie jakichkolwiek pomocy to koszmar. Za nim znalazłam waszą stronę to szukanie materiałów na zajęcia zajmowało mi wiele, wiele czasu, bo okazywało się, że albo to właściwie nie to co potrzebne, ale wszędzie się trzeba logować. A niestety wszystko to wymaga tyle czasu, który nauczyciel musi poświęcić we własnym domu. My też jesteśmy ludźmi, też mamy swoje rodziny i nie zawsze możemy drugą połowę dnia poświęcić na przygotowanie się do pracy. Dlatego gdy tylko znalazłam waszą stronę od razu wykupiłam abonament. Potrzebne są materiały na konkretny temat to wpisuję hasło i mam co chcę, drukuję i zabiera to naprawdę nie dużo czasu. Wasza strona jest po prostu rewelacyjna i oby istniała zawsze. Dziękuję za wszystko, życzę dalszego rozwoju i udanego wakacyjnego wypoczynku.

  • Maria pisze:

    Kochani,nawet sobie nie wyobrażacie jak bardzo pomocni jesteście w pracy pedagoga specjalnego. Uczę w Zespołach Edukacyjno Terapeutycznych dzieci ze sprzężoną niepełnosprawnością i największy problemem w przygotowaniu zajęć jest niemożność korzystania z podręczników, ponieważ praca z tymi dziećmi musi być całkowicie zindywidualizowana i dla każdego z nich potrzebne są inne materiały edukacyjne. Dlatego przez ten rok zostaliście moimi dobrymi Przyjaciółmi, bo na Waszą stronę zaglądałam niemal codziennie i drukowałam, drukowałam… Kiedy dzieci w szkole były już zmęczone lub wymagały dodatkowej motywacji do pracy niezastąpione były wszystkie gry i ćwiczenia online. Dołączam się do prośby czarnobiały wydruk konturów wycinanek do składania, żeby dzieci mogły je samodzielnie kolorować wg wzoru (mamy problem z korzystania z kolorowego ksero).
    Naprawdę z całego serca, już z góry chciałam podziękować za wszystko co dołożycie dla nas w tym portalu w następnym roku szkolnym. Radosnych wakacji – Marysia

  • Gracjana pisze:

    SuperKid w znacznym stopniu ułatwia życie, kiedy chce się zadbać o rozwój intelektualny swojego dziecka. Mój syn chętnie korzystał z kart pracy odpowiadających poziomowi pierwszoklasisty, a także z matematyki dla dzieci. Dla nas rok szkolny zakończył się pomyślnie:-) syn został wyrózniony jako wzorowy uczeń ze wzorowym zachowaniem, jestem bardzo z niego dumna. Z pewnością będziemy korzystać z materiałow dydaktycznych jakie oferuje strona SuperKid, bo mam pewność, że jakość oferowanych materiałów i ich wszechstronność zapewni właściwy rozwój moich dzieci. Serdecznie pozdrawiam 🙂

  • Renata pisze:

    Uczę w kl. 1-3, więc po co SuperKid?
    1.Aby zmotywować do nauki przez zabawę – do tego wykorzystuję na zaj. matem.kolorowanki matematyczne.
    2.Ćwiczą ortografię, mam dla dzieci przygotowane karty i gdy utrwalamy materiał, są bardzo przydatne.
    3.Poznajemy historię, zwyczaje i obrzędy; w klasie mamy tablice: ważne wydarzenia i tam wykorzystuję wydrukowane karty.
    4.Dla każdego ucznia coś się znajdzie : dla tego,który musi jeszcze poćwiczyć i dla tego, który może robić coś trudniejszego.
    Czyli SuperKid to dla każdego coś fajnego!
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji!

  • Małgosia pisze:

    SuprKid jest dla mnie i moich synów lekiem na całe trudne początki w nauce, to właśnie dzięki twom materiałom moje dzieci z wielką chęcią czekają na codzienne ćwiczenia w pisaniu, liczeniu , kolorowaniu …itd.
    Zanim trafiłam na Twój portal byłam przerażona przyszłością edukacyjną moich dwóch sześciolatków, a szczególnie jednego z moich synków który ma poważne problemy zdrowotne. W przedszkolu pomimo wczesnego wspomagania moj syn nie bardzo radzi sobie z opanowaniem programu, a ja nie bardzo wiedzilam jak moge mu pomoc i wlasnie wtedy trafiam na Twoj portal,teraz nauka to zabawa i odwrotnie, za co bardzo jestem wdziecyna.Dziekuje i pozdrawiam serdecynie.

  • Robert pisze:

    Witam! Wszystko na Państwa stronie jest wg mnie solidnie przemyślane i wykonane z dużą starannością. Moją córkę interesują wszystkie pozycje, najczęściej jednak sięga po j. angielski. Bardzo dziękujemy za SUPERKID!

  • Agnieszka pisze:

    Po co? A do wszystkiego – dosłownie zawsze jakieś materiały mogę wykorzystać pracując z dziećmi w świetlicy szkolnej. Materiały są super jak cały SuperKid, mogę je wykorzystać nawet na zajęciach w naszej zerówce, a teraz przyjdą też pięciolatki i też będę na nich pracowała. dzieci niechętnie robią zadania w książkach, ale gdy widzą, że mam Twoje karty pracy, od razu wyciągają kredki i są gotowe do pracy… Jestem stałym abonamentem juz od kilku lat i będe z Wami cały czas. Dzięki kartom z matematyki pomogłam dziewczynce z kl 2, która miała duże problemy z dodawaniem i odejmowaniem z przekroczeniem progu 10. Moje własne dziecko lubi dział języki obce – często tam zagląda i uczy się samo słówek. Jestem zadowolona, że stworzyłaś ten portal i życzę Ci wielu sukcesów w dalszej pracy.

  • iwona pisze:

    Witam, w superkids znalazłam wiele materiałów pomocnych w nauce w klasach 1-3,cenię sobie szczególnie materiały do nauki języków, teraz intensywniej będę korzystać z pomocy dla sześciolatków – ćwiczenia grafomotoryczne, ale także z ” Pisania… z przyjemnością”, dal <>. No cóż dzieci troszkę urosły :).

  • Renata pisze:

    Z superkida korzystam od dawna – świetne materiały do nauczenia/powtórzenia treści nauczanych w szkole w formule zachęcającej dziecko do pracy. Strzałem w „10” są materiały do nauki jezyków obcych – wielokrotnie pomogły w przygotowaniach przed klasówkami. A że dzieci rosną, to naturalnie pojawia się pytanie o klasy IV-VI, przygotowanie do egzaminu szóstoklasisty…?
    dziękuję za pomysł, energię i pasję pedagogiczną, którą czuje się w każdym słowie od Jolanty 🙂
    pozdrawiam,
    Renata

  • Małgosia pisze:

    Kochani, jesteście SUPER! Korzystam z Wszystkiego, co można wykorzystać w grupie dzieci 5,6-latków. Założyłam już kolejny segregator do kart pracy dla przedszkolaków! Wszystko jest potrzebne, fajne, mądre, przemyślane. Doskonałe ćwiczenia grafomotoryczne, zadania rozwijające spostrzegawczość, pamięć,logiczne myślenie. Tematyka różnorodna i jak najbardziej aktualna. No i bogactwo kolorowanek! Każdy dzień w oddziale przedszkolnym rozpoczyna się słowami -„Czy ma Pani dla nas nowe kolorowanki?” Co ja zrobię, jak Was zabraknie?!! Pozdrawiam serdecznie, miłych wakacji!
    P.S. Moje koleżanki też korzystają z Waszego Serwisu. Całunki. Pa.

  • magdalena pisze:

    Jestem pedagogiem specjalnym – wasza strona to dla mnie błogosławieństwo, korzystam z niej codziennie, by przygotować ciekawe zajęcia dla moich uczniów. Każde z dzieci funkcjonuje na trochę innym poziomie i praca z nimi wymaga całkowitej indywidualizacji. A superkid mi na to pozwala!Kolorowanki o różnym stopniu trudności, karty pracy, krzyżówki, wiersze, czytanie ze zrozumieniem, dodawanie i odejmowanie (w zakresie do 20, ćwiczenia on line – to najczęściej wykorzystywane przeze mnie materiały. Gdyby jeszcze pojawiło się więcej ćwiczeń, gdzie byłyby tylko litery drukowane duże, bo tylko takie znają i takimi piszą moi uczniowie, oraz więcej ćwiczeń na dodawanie i odejmowanie w zakresie do 10 i 20 byłabym już w siódmym niebie. Pozdrawiam serdecznie całą redakcję -Magda P.

    Odpowiedź Redakcji:
    Pani Magdo, proszę nam napisać dokładniej, jakiego typu ćwiczenia są potrzebne, jeśli chodzi o wykorzystanie dużych liter, to przygotujemy takie. Co mają sprawdzać / utrwalać, czego uczyć? Może Pani skontaktować się z nami w tej sprawie na maila: kontakt(małpa)superkid.pl. Ćwiczenia z matematyki będą na pewno stale dodawane, także na poziomie działań w zakresie 10 i 20.

  • Ewa pisze:

    Jestem emerytowaną nauczycielką przedszkola (ubolewam że wcześniej nie było tej stronki a może nie znałam), a obecnie nianią dziecka 2,5 letniego. Mój maluszek bardzo polubił wycinanki, oczywiście ja wycinam a On skleja (suuuuper prace!!!!). Wycinanką „kotek” sprawiliśmy Jego mamie niespodziankę z okazji „Dnia Matki”, a tatusiowi zrobiliśmy biedronkę- dzięki za wspaniałe wzory!!!!!!Jestem bardzo zadowolona z Waszego serwisu i licze na dalszą współpracę. Życzę miłego wypoczynku- Ewa

  • Jola pisze:

    Superkid to ogromna skarbnica wiedzy. Często korzystam z moimi dziećmi z tej extra stronki, bo świetnie się przy tym bawimy. Jeżeli chodzi o sugestie to:
    – chcielibyśmy więcej gier edukacyjnych online
    – chcielibyśmy, aby Redakcja pomyślała też o starszych dzieciaczkach – cóż, czas nie stoi w miejscu a nie chcielibyśmy się z Wami już niebawem rozstać…
    Życząc wspaniałych wakacji i oczywiście weny twórczej- pozdrawiamy wszystkich serdecznie – Jola, Ola, Darek i Krzyś:)

  • Aleksandra pisze:

    Mam problemy z synem, ma trudności w nauce, nie chce czytać, rozwiązywać zadań odrabianie lekcji jest dla nas oboje torturą. Jednak dzięki Wam mogę sobie wybrać różne zadania z różnych dziedzin, drukuję je- syn sam sobie wybiera co chce rozwiązywać i o dziwo rozwiązuje z przyjemnością. Dziękuję za wszystko i pozdrawiam. Ola

  • Katarzyna pisze:

    Dzięki Waszym opowiadaniom moja córka Ania mająca głeboką dysleksję rozwojową zaczęła chętniej czytać. Poprawiła płynność czytania o ok. 1,5 roku. A co najważniejsze – czyta ze zrozumieniem.
    Ja natomiast zamierzam wykorzystywać od września materiały dotyczące jęz. angielskiego. Po raz pierwszy w mojej 18-letniej karierze nauczyciela będę uczyła klasy pierwsze. Superkid na pewno mi w tym pomoże. 🙂

  • Mirka pisze:

    Witam!
    Jestem bardzo zadowolona, że istnieje strona SuperKid. Zgromadzone na niej materiały są bardzo ciekawe, urozmaicone i zróżnicowane poziomem. Trudno jest mi powiedzieć, które najbardziej mi odpowiadają. Mogę powiedzieć, że każdy rozdział. Pracując w świetlicy z każdej dziedziny potrzebuję materiały. Wykorzystuję je do zabaw logicznych, ortograficznych i konkursów. Dzieci bardzo lubią krzyżówki, zagadki, rebusy. Bardzo też podobają się cykle opowiadań np. o Kofenku czy Korze. Słuchają z zainteresowaniem. Kofenka wykorzystałam w Konkursie Świetlic Szkolnych- wykonanie pracy plastycznej „Kofenek” do tekstu z opisem tego Ufoludka. SuperKid mogę śmiało powiedzieć jest moją główną pomocą w mojej pracy. Pozdrawiam Mirka

  • Basia pisze:

    Jestem babcią 5 letniej dziewczynki, od roku korzystam z materiałów dla przedszkolaków. Szczególnie przydatne były w tym okresie materiały z ćwiczeń kratka po kratce, ponieważ wnuczka ma problemy z rysowaniem, ale również inne ćwiczenia pozwalały mi na ciekawszą zabawę z dzieckiem. Przydałoby się jeszcze iwęcej szablonów z kratki po kratce. Pozdrawiam serdecznie wszystkich twórców strony. Basia

  • Agnieszka pisze:

    Z zamieszczanych materiałów korzystam i jako mama i jako pedagog. Dzięki ciekawym ćwiczeniom uzupełniającym, ale też alternatywnym, względem podręcznika szkolnego, usłyszałam od uczennicy, która miała ogromne problemy z nauką i nie znosiła szkoły, że teraz mogłaby uczyć się nawet w wakacje.

  • Lucyna pisze:

    jestem nauczycielką z 30-letnim stażem i matką chłopców w wieku 10 i 11 lat. korzystam z materiałów superkid już drugi lub trzeci rok. są one dla mnie pomocne jako inspiracja do działań dydaktycznych, jako sprawdziany, jako ćwiczenia wyrównawcze i utrwalające dla moich prywatnych dzieci i tych szkolnych. super sprawa zawsze coś znajdę gdy brak mi pomysłu, gdy na poczekaniu coś trzeba wymyślić. tak trzymać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Wioletta pisze:

    Jeszcze pytacie?.. Po kiego czorta stworzyliście tak przydatną stronę i w dodatku tak otwartą na współpracę?! Jestem nauczycielką już klasy drugiej. Z materiałów zamieszczonych tutaj korzystałam często, a koleżanki pytały skąd czerpię tak ciekawe /również graficznie/ ćwiczenia. Potwierdza to moje spostrzeżenia, ŻE W POZNANIU MIESZKAJĄ LUDZIE NIEZWYKLE PRACOWICI I TWÓRCZY. Dziękuję za stworzenie właśnie TAKIEGo niewyczerpalnego źródła materiałów, pomocy, pomysłów….
    Ponieważ mam wielu uczniów 7-, 8-latków z problemami dot. zmiękczeń proszę o razwinięcie tego działu w różnorodnej formie ćwiczeń /gry, kolorowanki, krzyżówki, wierszyki… Interesuje mnie również wsparcie w dodatkowe zadania z poszczególnymi zasadami ortograficznymi.
    Trzymajcie się tak dalej i na takim wysokim poziomie!
    Wioletta

    Odpowiedź Redakcji:
    Naszą oficjalną siedzibą jest Poznań, ale tak się składa, że chyba nikt z twórców i redaktorów SuperKid nie jest rdzennym Poznaniakiem :). Pochodzimy z różnych stron Polski – Wałbrzych, Wrocław, Łódź, Piła, Warszawa i długo by jeszcze wymieniać – co nie zmienia faktu, że Poznań to bardzo fajne miasto i sama jestem jego fanką :D.
    Zajmiemy się oczywiście dokładniej zmiękczeniami – dobrze, że Pani o tym pisze. Cały dział ortografii będziemy na pewno stale rozwijać.

  • Ania pisze:

    Jestem nauczycielką w klasach I-III.Dzięki Waszej stronie znalazłam wiele rzeczy przydatnych do pracy na zajęciach. Ponieważ uczyłam w klasie III najczęściej sięgałam po materiały związane z kalendarium a także wielkimi ludźmi czy krajami europejskimi. Materiały te stanowiły doskonałe uzupełnienie moich lekcji. Korzystałam również z okolicznościowych kolorowanek związanych ważnymi świętami oraz z materiałów zawartych w dziale mały twórca ( dzieciom szczególnie przypadły do gustu makiety). Jako nauczyciel chętnie sięgam po artykuły dla rodziców oraz związane z dysleksją i logopedią.Chętnie widziałabym materiały dotyczące dawnych, zapomnianych już obrzędów polskich oraz ćwiczenia z kaligrafii.Poza tym superkid jest naprawdę super!

  • Ewa pisze:

    JESTEM NAUCZYCIELKĄ WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO Z NIEDŁUGIM STAŻEM, JEDNAK UWIELBIAM WYMYSLAĆ CIEKAWE, MAŁO TRADYCYJNE ZAJECIA SUPERKID TO NIE TYLKO GOTOWE MATERIAŁY ALE PRZEDE WSZYSTKIM POMYSŁY NA COŚ NOWEGO, ORYGILNANEGO I WYJATKOWEGO MOJE SUPER DZIECI ZASLUGUJA NA NAJLEPSZE POMOCE I MATERIALY WIEC JA ZOSTAJE WAM WIERNA !!!!!!!!PROSIMY O WIECEJ ĆWICZEŃ DO CZYTANIA METODĄ SYLABOWĄ (REWELACJA) ODPOCZYWAJCIE I WRACAJCIE KOCHANI PO WAKACJACH ……………..BO MOJE SUPER DZIECIAKI I JA NA WAS CZEKAMY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

  • Agnieszka pisze:

    Pracuję w przedszkolu z 3-latkami. Materiały z Superkid wykorzystywałam do urozmaicenia moich zajęć. Dzieci chętnie kolorowały kolorowanki ze zwierzętami, poznawały nasz kraj poprzez zwyczaje, miasta, symbole, czy stroje regionalne. Dzieki wam moje dzieciaki polubiły historyjki obrazkowe (opowiadanie i samodzielne przyklejanie według kolejności). Pomocnym też stały się zagadki z różnych dziedzin oraz mini książeczki o owocach czy zwierzętach. Cennym darem dla mnie jako mamy były informacje zawarte w artykułach dla rodziców i stały się moim stałym punktem na tablicy informacyjnej.
    Wasza praca wspiera nas nauczycieli i daje możliwości rozwijania swoich umiejętności oraz pozwala w pełni realizować się w pracy. Jesteście po prostu Suuuuuper!!!

  • Agnieszka pisze:

    Superkid przydał się w domu i w szkole. Mój pięciolatek pokochał wasze wycinaki-składanki, bo kocha wycinać. Wiele materiałów drukowałam i przekazywałam do przedszkola, wiem, że panie je wykorzystywały.

    Jako nauczyciel wiele materiałów wykorzystałam w swojej pracy. Moje hity w tym roku, czyli w kl. III. różne krzyżówki, materiały do rozwijania kompetencji językowych, nauki pisania dłuższych wypowiedzi.
    Dzięki Wam zrobiłam bardzo ciekawą lekcję o Fryderyku Chopinie, uczniowie byli tak zaiteresowani, że wysłuchali aż 4 utworów kompozytora z ogromnym zaintesowaniem. Komiks super podsumował wiadomości i bardzo się dzieciom podobał.
    Wiele materiałów wykorzystałam na zajęciach z terapii pedagogicznej, którą prowadzę w kl. I integracyjnej.

    Od września I klasa, już się cieszę, bo przez ostatnie dwa lata serwis bardzo się wzbogacił o materiały właśnie dla nich.
    Dziękuję, że jesteście i wspieracie w pracy!!!

  • Marzena pisze:

    Jestem nauczycielką wychowania przedszkolnego i nauczania zintegrowanego od 25 lat. Wydawało mi się, że mam wiele pomysłów , ale dopiero po korzystaniu ze strony SuperKid okazało się,że jest wiele innych, atrakcyjnych materiałów niż te, które mam w swoich „zbiorach”. Szczególnie wdzięczna jestem za dział „Logopedia”. W tym roku ukończyłam studia podyplomowe z tego zakresu i chętnie korzystałam z publikacji zamieszczanych w tym dziale. W szkole, w której pracuję w ciągu roku szkolnego odbywają się 3 wyjazdy dydaktyczne, do których solidnie przygotowuję dzieci. I tu bardzo pomocne okazały się stroje ludowe oraz miasta Polski. Życzę, aby nie wyczerpały się pomysły, ale jak widzę po prawie dwuletniej współpracy, że nie jest to możliwe. Pozdrawiam i obiecuję,że nadal będę korzystać z Twojej strony aż do emerytury ( i jeszcze jeden dzień dłużej…:)

  • Agnieszka pisze:

    W hołdzie Waszej super stronie napisaliśmy (dzieciaki- 13, 10, 6 i 4 lata i ja)takie hasło:
    Nudzi nam się… Co? No, wiecie!
    Superkid jest w sieci przecież!
    No i rzeczywiście, odkąd wiedzą, że jesteście to nie nudzą się, ale za to jest kolejka do komputera, bo mamy jeden, a dzieci wiele z różnymi potrzebami. Jaś(4)uwielbia kolowanki i bajki, Ania(6)chętnie sięga po literki i cyferki, Kacper(10) ćwiczy matmę i ortografię, no i nawet Maciek(13)zagląda do niemieckiego albo pomaga młodszym. A ja jestem belfrem, więc często drukuję różności z angielskiego lub w szkole na zajęciach z ćwiczeń online korzystam, szczególnie z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Jesteście świetni, ale Maciek(13) prosi o coś trudniejszego dla starszaków :-)Pozdro i szacun od dzieciaków, a ode mnie…buziaki:-*

  • Danuta M. pisze:

    Witam!
    Na stronę SuperKid trafiłam ok.2 lata temu, kiedy usilnie poszukiwałam różnych materiałów o tematyce przyrodniczej(leśnej) na zajęcia pozalekcyjne.Odetchnęłam z ulgą, ponieważ otrzymałam wspaniale przygotowane, wyczerpujące materiały, takie o jakie mi chodziło.Wszystkie karty pracy wykorzystałam w całości.
    W tym roku w klasie III korzystałam z różnych kart: o częściach mowy, ortografii,matematycznych, z opracowań lektur „Królowa Śniegu”, „Brzydkie Kaczątko”, „Dziewczynka z zapałkami”
    Nie jesteśmy w stanie korzystać ze wszystkiego, ale na pewno każdy znajdzie coś dla siebie i swoich wychowanków. Nasza praca jest przyjemniejsza ,a uczniowie chętnie, z zainteresowaniem rozwiązują karty pracy z SuperKidu, bo są inne niż w podręczniku. Mogą być wykorzystane jako wprowadzające temat, utrwalające, czy jako samodzielna praca domowa. SuperKid jest na prawdę Super. Jesteście pomocni. Po wakacjach również liczę na was.
    Kiedy oddawałam klasę III jednocześnie zaczęłam się stresować myślą o tym, że po wakacjach czeka na mnie klasa O, a tam maluchy-5 i 6latki, z którymi nauczyciele nauczania zintegrowanego mają najmniej doświadczenia. Jaki będzie pierwszy miesiąc? Jakie zabawy wprowadzać? Czym zająć, by bezstresowo przejść pierwszy kontakt? Tego się obawiam, mimo dużego stażu pracy w szkole.
    Reforma swoje, a szkoły niestety nie mają warunków. Oczywiście nauczyciele wg Pani Minister są przygotowani. Po prostu stają na głowie. Dzieci wiejskie 5-cio latki (często dowożone do szkoły muszą skoro świt stać na przystanku autobusowym),kurczowo trzymając się spódnicy mam nie bardzo chcą zaaklimatyzować się w szkole. A tu klasa O- 5 latki obowiązkowo, a 6 latki obowiązkowo do klasy pierwszej. Podręczniki w kl.1-wszej zawierają już teksty do czytania. Czas pokaże, czy reforma jest korzystna i dla kogo?
    Póki co, liczę na wsparcie Superkidu: może kilka integracyjnych zabaw dla 5-ciolatków,krótkich bajek, aby po nich dobrze poczuły się w szkole-jak w domu, materiały do ćwiczeń graficznych, obrazkowo-literowych kształtujących proces analizy i syntezy wzrokowo-słuchowej, wspomagające naukę czytania i pisania. Od września będę śledzić wszystko co dotyczy najmłodszych-dotkniętych reformą. Jeszcze raz dziękuję.
    Pozdrawiam cały zespół redakcyjny.
    Danuta Mazur

    Odpowiedź Redakcji:
    Pani Danuto, jest już sporo materiałów wprowadzających do nauki liter, cyfr, pisania i czytania, ale jak najbardziej weźmiemy ten temat „na tapetę” także i w tym roku i postaramy się jeszcze wzbogacić te działy. Jeśli Pani w trakcie bieżącej pracy z dziećmi będzie miała jakiekolwiek potrzeby czy pomysły na nowe ćwiczenia, proszę do nas pisać. Pani wie z doświadczenia, że reagujemy szybko 🙂

  • Danuta M. pisze:

    PS. Po wakacjach również liczę na Was.

  • ela pisze:

    Pomaga mi Wasza stronka w pracy. Moi podopieczni to 3-4 latki. Zawsze znajdę tu coś ciekawego. Drukuję bajki, ilustracje do teatrzyków, kolorowanki, które powielam potem na ksero dla każdego dziecka. Na naszym kreatywnym stoliku czekają zawsze na dzieci ciekawe zadania, ćwiczenia, które same wybierają, bo nie chcę ich przetrenowywać.Krótko mówiąc Super Kid inspiruje i pomaga i niech tak będzie dalej he he. Pozdrowienia

  • Ewa pisze:

    Witam. Po kiego czorta mi SuperKid? Ano,po takiego, że trudno nawet to opisać. Ale spróbuję: *po pierwsze, gdy przypadkiem trafiłam na Waszą stronę(oczywiście tą,która była dostępna bez logowania)byłam tak bardzo zaintrygowana tym co jeszcze mogę na Waszej stronie znależć,że pomimo problemów finansowych(bo mam dwoje studentów na utrzymaniu i każdy „grosz na wagę złota”, oczywiście jak dla mnie)postanowiłam wykupić roczny abonament płacąc miesięcznymi ratami(wielkie udogodnienie dla takich jak ja,gdy nie dysponują „na już” gotówką),
    *po drugie- pracuję w zawodzie nauczycielskim 29 lat(prawie cały czas z dziećmi w wieku przedszkolnym),szmat czasu, więc potrzebuję czegoś nowego i niebanalnego, co umożliwi mi zaciekawić dzieci i mieć wraz nimi z tego satysfakcję,
    *po trzecie- jestem również po studiach logopedycznych i zajmuję się dodatkowo dziećmi z wadami wymowy więc do tego typu pracy również znalazłam wiele interesujących rzeczy,co znacznie ułatwiło mi pracę.
    Sądzę, że jeszcze nie raz zaskoczycie mnie swoimi nowościami a moje teczki z materiałami będą coraz bogatsze. Za to już teraz dziękuję,ale proszę o jeszcze. Pozdrawiam wszystkich użytkowników serwisu SuperKid.

  • Beata pisze:

    Witam!
    Jestem nauczycielką wychowania przedszkolnego z długoletnim stażem pracy. Jak każdy twórczy nauczyciel sama próbuję tworzyć różne karty pracy dla dzieci z drobnymi dysharmoniami rozwojowymi. Bardzo pomocni są też rodzice, którzy pomagają w powielaniu materiałów do pracy indywidualnej. Poszukując inspiracji trafiłam na waszą stronę, która mnie zachwyciła. To właśnie u Was znajduję gotowe materiały, super pomysły na coś nowego, oryginalnego, wyjątkowego. Materiały te są dla mnie pomocne jako inspiracja do działań dydaktycznych, jako ćwiczenia wyrównawcze i utrwalające dla moich wychowanków. Super sprawa zawsze coś znajdę gdy brak mi pomysłu, gdy na poczekaniu coś trzeba wymyślić. Często korzystam z materiałów ze szlaczkami, które są różnorodne, z różnym stopniem trudności. Fajne rozwiązanie dla dzieci młodszych i starszych zwłaszcza gdy grupa jest zróżnicowana wiekowo ? te same szlaczki ujęte w większych liniaturach. Często korzystam z ciągów logicznych, matematyki, łamigłówek, kart pracy i Mandali. Znajduję tu dużo materiałów potrzebnych do spostrzegawczości wzrokowej, orientacji przestrzennej, oraz rozpoznawania i utrwalania liter, czytania. Dzieci są zachwycone i z ciekawością codziennie pytają co nowego przyniosłam do pracy. Wśród propozycji istniejących na naszym rynku Wasze materiały są najlepsze, najbardziej pomocne i dostępne dla nauczycieli zwłaszcza wychowania przedszkolnego. Za to z góry serdecznie Wam dziękuję. Pozdrawiam cały zespół tak fantastycznych ludzi.
    Beata z Leszna

  • Lidia pisze:

    Trafiłam na strony SuperKid zupełnie przypadkiem,szukając ciekawych szlaczków dla mojej trzy letniej córki.Szlaczki bardzo nam się podobały.Okazało się jednak,że Wasza oferta zawiera dużo więcej interesujących materiałów nie tylko dla maluchów,ale także dla „szkolniaków”.Postanowiłam wykupić abonament i dzięki temu mam dostęp do OGROMNEJ POMOCY NAUKOWEJ!Korzystaliśmy z nauki jęz.angielskiego,ortografii,z kolorowanek matematycznych utrwalających mnożenie i dzielenie,a także z testów dla klasy 3 sprawdzających ogólną wiedzę i przygotowujących do trzecioteściku.Wszystko podane w formie ciekawej dla dzieci,można się bawić jednocześnie ucząc.Mam troje dzieci,dla młodszej dwójki to dopiero początek przygody z SuperKid i morzem wiedzy jakie ma do zaoferowania.Martwię się tylko o najstarszego syna,bo zanim Was odkryłam ,on jest już w takim wieku(skończył III klasę),że coraz mniej macie mu do zaoferowania.Może są szanse,aby dzieci starsze mogły w dalszym ciągu korzystać z Waszej pomocy i materiałów?!Życzę autorom SuperKid dalszej wytrwałości ,aby pomysły rodziły się w Waszych głowach jak grzyby po deszczu.Dziękuję za już i proszę o jeszcze!Pozdrawiam Lidka

  • monika pisze:

    Jestem nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej i mamą dwóch chłopców 6 i 11 lat. Prywatnie największą popularnością cieszyły się quizy i zabawy online,język angielski oraz labirynty. I tu bardzo żałuję, że nie ma ich online. Szperamy też w innych zakładkach. Bardzo cenię sobie dział dla rodziców i „Ważniejsze niż szkoła”. Informacje tam zawarte wykorzystuję i w pracy, i wychowujac własne dzieci.
    Zawodowo natomiast wykorzystywałam wiele kart pracy, czytanie ze zrozumieniem, „Małego twórcę” i „Małego odkrywcę”.
    Trudno mi napisać czego brakuje, bo korzystam z SuperKid dopiero od roku i mam wrażenie, że nie wykorzystałam w pełni tego co już oferujecie. Za każdym razem, gdy czegoś szukałam, zanajdowałam to Waszym serwisie. Nadal zamierzam korzystać z SuperKid, a gdy czegoś nie znajdę napewno skorzystam z sugestora.
    Życzę Wam utrzymania tak wysokiego poziomu i wielu sukcesów!!! Jesteście nie tylko SuperKid, ale i SuperParent. Pozdrawiam serdecznie cały zespół i użytkowników SuperKid. Monika z Lublina

  • Alicja Barbara pisze:

    Jestem pedagogiem i nauczycielem kształcenia zintegrowanego. W świeżo zakończonym roku szkolnym prowadziłam tutoring z dziećmi kl.II-V. Celem tych zajęć było wsparcie psychologiczno ? pedagogiczne uczniów o specyficznych potrzebach edukacyjnych, a więc zaspakajanie potrzeby bezpieczeństwa i akceptacji u uczestników grupy, kształcenie umiejetności współpracy i współdziałania, uczenie umiejętności wyrażania własnych uczuć, opinii,uczenie się sposobów rozwiązywania konfliktów, wzmacnianie poczucia własnej wartości i t.p. I tu właśnie niezwykle pomocne okazały się różnorodne ćwiczenia z inteligencji emocjonalnej; systematycznie poznawaliśmy słownik emocji, opowiadania edukacyjne okazały się świetnym materiałem do dyskusji na temat bliskich moim uczniom problemów. Korzystałam również z niezwykle bogatej oferty , lubianych ze względu na atrakcyjną formę, ćwiczeń matematycznych i ortograficznych. Za te wszystkie materiały, które były dla mnie inspiracją do ciekawych zajęć serdecznie dziękuję. Pozdrawiam zespół redakcyjny i użytkowników SuperKid.

  • Joanna M pisze:

    Witam,
    tak na świeżo pragnę się podzielić swoimi przemyśleniami na temat serwisu SuperKid.
    Tak się złożyło, że jestem z Wami już dwa lata, zaczęłam, kiedy objęłam klasę pierwszą i znalazłam bardzo dużo materiałów dla pierwszoklasistów, teraz na bieżąco mam materiały dla klasy drugiej i już wiem, że dla starszych też znajdę bardzo dużo. Pracuję w zawodzie już prawie 30 lat i po raz pierwszy w Waszym serwisie znajduję wszystko, co mnie interesuje dla moich uczniów. Fantastyczne jest to, że znajduję tu materiały z różnych edukacji, które są uporządkowane i w jednym miejscu.
    Nie szukam specjalnie w serwisie materiałów, ale z cotygodniowego biuletynu dowiaduję się o wszystkich nowościach w serwisie. Pobieram te materiały, które mi są lub będą potrzebne i tak powtarzam co tydzień.
    Wykorzystuję wiele kart do pracy z uczniami na zajęciach wyrównawczych, zarówno z języka polskiego jaki matematyki np ciągi logiczne i obrazki różniące się 10 różnicami oraz labirybty. W tym roku moje dzieci bardzo dużo malowały doskonaląc jednocześnie tabliczkę mnożenia (atrakcyjne są te matematyczne kolorowanki i świetnie, że są to działania w różnych zakresach liczbowych)zarówno dla kl.1 jak i kl.3.
    Oczywiście świetne są wykorzystywane przeze mnie na zajęciach koła przyrodniczego opowiadania o Kofenku. Wykorzystywałam też na zajęciach opowiadania edukacyjne np. o bezpieczeństwie zabaw na śniegu i lodzie, bezpiecznych wakacjach. Bardzo nam się podobały karty z serii Wielcy Ludzie i wykorzystaliśmy karty o Koperniku, Chopinie oraz J. Pawle II.
    Podczas pracy w ramach projektu Comenius wykorzystaliśmy stroje ludowe, aby przedstawić je rówieśnikom z innych krajów.
    Korzystałam z wszelkich ćwiczeń doskonalących znajomość zegara i kalendarz. Wykorzystywałam też kolorowanki związane z legendami związanymi z Warszawą, Krakowem, Wieliczką.
    Bardzo często wykorzystuję karty ortograficzne. Robiliśmy na zajęciach składane książeczki „Instrumenty muzyczne”, „Owoce”, „Warzywa”. Kilka razy sięgałam po ćwiczenia w czytaniu ze zrozumieniem.
    … i wiele innych…
    Jestem pewna, że u Was zawsze znajdę to, co zainteresuje moich uczniów i pomoże im pokonać pewne trudności. Wasze materiały uatrakcyjniają zajęcia i są ciekawych ich uzupełnieniem.
    Wasza stała bywalczyni.
    Pozdrawiam:)

  • Monika pisze:

    Uczę języka polskiego w szkole specjalnej! Gdy nie znałam jeszcze SuperKid.pl mieliśmy z dziećmi małe utrudnienie! Podręczniki do któregokolwiek z przedmiotów są nie dostosowane do poziomu, zainteresowań i możliwości dzieciaków! Teraz dzieci chętnie pracują! Wręcz uwielbiają Wasze karty pracy! Na lekcjach wykorzystuję praktycznie wszystkie karty, które pasują do omawianych przez nas lekcji! Zachęcam również koleżanki z pracy, aby korzystały z Waszej strony! Dzięki Waszym kartom w końcu widzę u moich dzieci postępy w nauce! Szkoda, że ministerstwo oświaty nie weźmie z Was przykładu! Dobrze, że jesteście! ;D

  • Małgorzata pisze:

    Jestem tu zaledwie od miesiąca – to trochę za mało by poznać tak bogatą ofertę. Wiem już jednak „po kiego czorta mi superkid” – po to by zakleić tę wielka czarną dziurę, gdy nie starcza mi mojego rozumu, cierpliwości i pomysłowości by odpowiadać na niekończące się pytania moich córek(6 lat i prawie 8 ) oraz by zachęcać w ciekawy sposób je również do robienia tego, co im się wcale nie podoba, a w życiu jest niezbędne. Jedna kocha czytać, pisać, ale „nienawidzi” matematyki. Druga już zapowiada (a zabawki i gry jakie wybiera wydaja się potwierdzać, że będzie miała rację), że wszystko zrobi, byle miało związek z liczeniem i logicznym myśleniem, ale nie pisaniem! A choć obydwie są cudowne (i diametralnie różne…), to siły i stanowczości im nie brakuje. W tej sytuacji wydajecie mi się darem losu. Pozdrawiam!

  • Barbara pisze:

    Dla inspiracji, dla nauki przez zabawę i dla radości.
    Pozdrawiamy,
    mama i córka 🙂



Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *